Andra terminen på Bona Folkhögskolans Textlabbet är till ända! 🥹

Wow! vilken givande kurs! 

En underbar och engagerad grupp där vi har stöttat varandra.

https://bona.nu/

Jag skrev på bok nr 2, med stöd av lärare och kursare. 

Om man är färdig utbildad, då är man inte utbildad, men färdig!

Hösten 2026 fortsätter jag på en ny kurs, en termin eller ett år, 

vi får se vad och var det blir.

Jag finns på Instagram

https://www.instagram.com/monica_scriptor?igsh=MXNpMGUzcWV4aXk5aQ==